Gefabriceerd in Nederland

Bestellen & leveren

Alle bestellingen worden in Nederland gratis bezorgd!

Wanneer u een bestelling plaatst ontvangt u van ons een automatische bevestigingsmail van de door u gekochte producten. Hierna zal ons klant contact center binnen 3 werkdagen contact met u opnemen. Samen zullen we overleggen wat u en ons het beste schikt voor het leveren van uw producten. Hiervoor kiezen we een dagdeel uit, zodat u niet heel de dag thuis hoeft te wachten! 

Wij proberen uw producten binnen één week na telefonisch contact te bezorgen, dit gebeurd natuurlijk in overleg. Hierbij houden we vanzelfsprekend rekening met uw wensen!

Wij bezorgen de producten bij u thuis en verzorgen de installatie hiervan. Mocht het uw voorkeur hebben om producten op te halen, dan kunt u hier uiteraard ook voor kiezen. Geef dit dan alstublieft aan in het telefoongesprek.

Bij het inplannen van uw afspraak, krijgt u van ons hier een bevestiging van. 

Bij ontvangst tekent u tweemaal voor de geleverde goederen. 

Wanneer de geleverde producten aan u ter beschikking zijn gesteld, dient u deze direct te onderzoeken of de kwaliteit en/of kwantiteit van het geleverde overeenstemt met uw bestelling.

Mocht er gebreken zijn, dient u dit zo spoedig mogelijk schriftelijk, te melden bij Beddenleeuw. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Onze klant contact center zal zo snel mogelijk met u contact opnemen om de situatie op te verhelpen. 

*Houd er rekening mee dat wij niet kunnen leveren op de Waddeneilanden.